2014年12月12日 星期五

When I was small and Christmas trees were tall ....給包包的信

 包包

當聖誕節既時候,你已經8個月
今年係你第一次過聖誕節,你會接受洗禮
你洗禮係理所當然的

今年媽媽聽到 Frist of may呢隻歌有點感觸
我總害怕時間會過得快
總害怕能夠看著你既時候會一日少過一日
雖然你開始搞搞震,開始無咁嗲我
又成日都古靈精怪,但我知道我深深咁愛你
你令我每一分鐘都係好寶貴

Frist of may其中兩段歌詞:

When I was small and Christmas trees were tall
We used to love while others used to play
Don't ask me why, but time has passed us by
Someone else moved in from far away..................

Now we are tall and Christmas trees are small
And you don't ask the time of day
But you and I, our love will never die
But guess we'll cry come first of May

今年媽咪好想一家三口開個小小型聖誕party
要食菠蘿腸仔、雞翼、薯條、罐頭什果沙律
我要回到小時候既情懷裡
你要好好珍惜你既童心,童心去看世界既時間好短暫
短暫但係最美麗

愛你

呢個小型聖誕樹係用薑餅人個麵糰做
買唔同大細星星模去印,然後焗好後疊上
唔需要太多裝飾,只需要畫個邊就可以
對於我呢d畫畫肉酸過幼稚園既人係容易d呢

食譜 click here:  薑餅人食譜



Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾