2014年12月22日 星期一

必殺技


自從包包出世,大少爺放寬我屋企入境限制後

我久唔久就搵個籍口叫朋友上我屋企食食食

其實我希望包包多d人抱抱、陪佢玩

讓佢既童年熱熱鬧鬧

加上我朋友係天使,個個都對包包愛錫,所以我更加享受呢種熱鬧

星期六係聖誕小party前奏,叫了事頭婆、豬米米mini同車人上來

預備小小食物一齊食


呢個bikini sandwiches好好食又易整

用parma ham、黑松露醬同芝士做扒多士就掂

最重要係混合黑松露醬、芝士、parma ham都係受歡迎食物嘛



我愛上整鹽酥雞,雖然係炸

但絕對係易做,唔使煩個漿都已經夠好


洋蔥湯又係必殺技


Caesar salad

佢無得輸,撈埋又掂,謝車人買上來

牛扒幾乎係無得輸系列,豬米米mini去吉之島買2塊上來,$100塊但夠晒油

都唔錯既澳洲牛扒,至少抵食



近來係人上我家都話要食既waffles

焦糖香蕉waffles


我家還有一個必殺技,就係聖誕包!哼

Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾