2014年12月11日 星期四

一場好咸的誤會

每年我都會同朋友訂何培記臘味

最常訂係鵝肝潤腸煮煲仔飯、加瘦臘腸做蘿蔔糕

今年加訂埋臘鴨脾

我已經十幾年無食過臘鴨,家父係臘味狂迷

從前冬天佢總會買一堆臘味回家,我以前好喜歡食臘鴨脾既肉

唔知係咪本身我好鍾意食confit duck,總將臘鴨脾同confit混為一談

前晚我好想食臘鴨脾,於是買芋頭炆

印象中大少爺喜歡食芋頭

於是炆得好成功,芋頭滲入咸香,兩者好係做了朋友咁

食到尾大少爺話:d芋頭我唔食喇,食唔晒

我就問:點解你食咁少?你鍾意食架喎?

大少爺答:我唔鍾意食芋頭既

我:無奶油,明明記得你鍾意架

大少爺答:其實我係似芋頭,但唔鍾意食(我地以前成日笑人芋頭,等同笑人番薯既意思)

噢!一場好咸的誤會


Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾