2014年10月20日 星期一

豬豬

今日一睡醒,好想食脆脆豬

但我屋企十里之內都無茶餐廳

如果叫外賣送來都變成淋淋豬

咁典算好?

只要有一技旁身,你想食乜都得

於是我就自己搓,原本諗過用機搓,不過…想一過手癮

以前我十年都唔想食呢類型既食物,只從大肚後…我口味變晒

變得麻甩,我相信係包包令我起了變化

生完佢後我口味仲未變回Lady~

噢!


食譜:




呢個個易搓、唔濕、不過…我卻愛搓濕既包呢


高筋粉 300g
酵母 3g
糖 15g
鹽 4g
材料(B):
冷水 170ml
材料(C):
橄欖油 2湯匙

做法:
1. 先將材料(A)勻合
2. 加入材料(B)搓成麵糰
3. 加入材料(C)搓至麵糰光滑及有薄模
4. 用濕布蓋著發酵45分鐘至1個鐘,麵糰發大兩倍
5. 取出麵糰,放在撒有高筋粉的平台上,平均分為8份,搓成球形
6. 在包面灑上麥皮,再蓋上濕布發酵50分鐘
7. 以190度低架焗18-22分鐘

食時可以切開一半再烤會更好






Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

1 則留言:

  1. 你哩個硬豬包食譜簡單而且真係好易搓,好喜歡~~我都間中會整嚟食架^^

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾