2014年6月3日 星期二

泰Hot

天氣熱到不得了

我慶幸唔係夏天大肚,夏天大肚媽媽好辛苦

實在無法子可以忍受熱到咁

我仲要搬屋又要去忙傢具,點都要東奔西跑

晌屋企又要做埋新書,基本上我希望有48小時

昨日上午都做新書,同執野pack野

整泰式青木瓜沙律比大少爺食,佢好開心

因為熱到咁既日子,有涼菜食,加上佢個人最怕菜沙律

反而呢個泰式青木瓜沙律佢好開心喎

夏天無可能唔食生冷食物,但我有d想打邊爐


呢輪我真係Hot baby,好hot咁湊baby啦啦啦啦啦


食譜:

青木瓜去皮去籽再刎刨絲

魚露     半湯匙

   1~2茶匙

青檸汁    半個至一個

芫茜碎     1湯匙

檸檬葉 3片切絲

熱水     1/4湯匙

花生     適量

炸蝦米   1湯匙(可以略去)


醬汁撈勻試味先加入材料,喜愛辣的可以加辣椒
Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾