2014年6月17日 星期二

恐佈襲擊

話說星期日,咁呢…無姐姐代買野,而我又想食烏頭

怕去魚檔既我咪叫大少爺去囉

大少爺多年前幫我買過,就係一條烏頭切走個頭

大少爺就幫我買,我問了幾次係咪無頭架?

佢又好肯定答:無

於是回家後我打算開始整鹽焗魚

點知…我一從膠袋倒出來時,魚頭碌出來

我喪叫仲跳跳下跑出廚房,包包聽到札醒後喊了幾聲

嚇死我啊~嗚~~~~~~~~~~~~~~~

泰式做法好簡單,塞幾支拍過既香茅入魚肚,仲有南薑

錫紙鋪底放上粗鹽大約500g,去街市雜貨店買一包便可以唔需要靚鹽

完完全全封鋪滿條魚

包實放焗爐220度焗30~45分鐘便可以

配上泰式魚露汁

*烏頭魚記得唔好打鱗,食時原塊揭起



焗好時d鹽會實晒


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密


2 則留言:

  1. 大少奶,請問新書幾時推出。那裹可買已出版的食譜書?thank you.

    回覆刪除
  2. 您好呀~

    想請教下....第一次買嵌入式的大焗爐,打算主力整pizza﹑焗雞..等西餐 (因為不喜歡甜點,所以應該很少機會焗蛋糕),有無邊隻牌子推介?及注意事項?

    Thanks a lot!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾