2011年9月30日 星期五

飯糰初體驗


風雨過後不一定有美好的天空
不是天晴就會有彩虹
所以你一臉無辜 不代表你懵懂

今日又風平浪靜,打風後送來陣陣涼風

我比自己假期仲有幾日結束,今日唔太晴朗既天氣反而令我想血拼

決定去拼一場,祝..勝利~哈

話說我去完個福岡縣event,成晚都好想整飯糰

原來比我想像中易

整完飯糰又令我想去小學秋天大旅行,呢小學去呢d旅行鬥零食夠多

如果當時我識整飯糰,一定型!呵呵

不過…飯糰易整,我以後唔諗唔到煮乜時,就比幾個日本迷大少爺食

就又好易done啦啦

好今日教大家整飯糰,不過用工具整既,(唔准噓)





用呢隻福岡縣既米,係主辦商送既





可以用手握飯糰,但我呢d怕失敗既,就用工具,反正主辦商送套工具比我嘛





煮好日本米





飯唔使調味,但個工具要浸鹽水,浸完倒左d水去





我當易無落街,晌屋企隨手用肉鬆去整

其實用鹽漬三文魚最好

飯先放一半,唔需要,係唔需要整實d飯,由得佢鬆鬆地

加餡

最後再晌面放多層飯,仍然唔需要堆實,鬆鬆地就可以





工具有個蓋,工具蓋都要浸鹽水,咁飯底面都有少少鹹味





蓋上蓋,呢個先後用力將個蓋蓋上





之後拎開蓋就變成咁,慢慢推出個飯糰





加紫菜

主辦商送我呢隻紫菜,佢本身脆既

加上飯後唔會un..幾好





自己剪栽理想大細,done












Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com


















3 則留言:


  1. 我…我…我…都好想食呀!

    回覆刪除

  2. 你整得好令丫 ,我都有呢個模但會爆口同好大舊,唔知係咪因為係我囝囝放包餡呢,我們當親子活動,不過下次學你咁受鹽浸住d模先

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾