2011年9月7日 星期三

See u@Yamm


唔好嬲啦!
我今個星期好忙
今日下午先同Vanlily去試菜,剛返到屋企

今星期要隔日先有一次自家煮同食譜

唔好嬲啦!真係好忙

聽日仲走四場,先去Haba拎野、約朋友午餐、然後就要去神祕地方傾談下未來大計、跟住上查經班

唔好嬲,我真係要下星期先多煮野
原諒我吧!

講下琴日

表弟先生今晚飛返加拿大探bear bear舅父同舅母
每次佢返去,我就好驚佢唔返香港
每次佢返去,大少爺都驚、我部電腦都驚、魚缸又驚、總之就驚
但琴日佢同我分享了一個開心既事,我知佢今次實返來的
好坐定粒六正常呢幾十年佢都唔會返去定居


好!琴日我同佢食lunch,原本想試The market,但訂幾次都無位
咁去yamm啦
有一段日子無去
再去又覺得…佢比而家既JW好




有龍蝦仔、翡翠螺,但無蠔,上次去JW又係無蠔呢







痴線架!我同表弟先生夾埋KO左手掌咁大塊cheese

我同佢每碟都食

呢隻芝士實在太好食

表弟直頭食芝士剌身,即係麵包都唔加

我地兩個好明顯一家人啦




和食有…剌身、壽司、天婦羅同鐵板燒

唔錯




熱盤無乜點影相,多款式過之前

但我無乜點食

但呢個串燒牛,good




甜品:焦糖芒果蛋糕

Vanlily整既好味d




good,整體甜品唔差




栗子蛋糕




呢個雪糕好味

係蜜糖合桃味

但其實有楓糖味架!好味









表弟先生係我兒時玩伴,長大後既良伴

寫到呢度我諗起一隻詩歌,係我既心情

伴我成長


沒法抓緊光陰片刻分秒,沒法猜測身邊聚合散離
但我感激恩主給我友伴,在這匆匆一生添意義。


是你珍惜彼此每刻相處,樂困甘苦始終伴在我旁,
願意彼此關心寬恕接納,實踐基督降生的真理。


同攜手闊步踏上天路行,令我心灼熱是你的真摯,
祈求主記念祝福這段、這段情誼不變。


沒法抓緊光陰片刻分秒,沒法猜測身邊聚合散離,
但我感激恩主得你作伴,令我匆匆這生添溫暖。






Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com





6 則留言:


  1. Yamm lunch buffet 幾 好,佢啲雪糕,係好味嗰個牌子!

    回覆刪除

  2. yamm我吃過tea buffet咋...不過都係上年年尾既事...之前甜品ok喎 首詩歌我兒時成日唱, haha

    回覆刪除

  3. 真係好想見下表弟先生出鏡呀.
    難得人生主又有知已.

    回覆刪除
  4. 個隻芝士放係無鹽梳打餅上再加提子或士多啤利好好味ga!!!! my' 飛彿'呀!!!!!

    回覆刪除

  5. 呢隻brie 係我至愛, 我一個人都食左佢大半舊, 唔係要食第二d嘢, 我食哂成舊都得.

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾