2011年9月29日 星期四

"福岡縣產品輸出促進協議會"邀請event


估唔到會八號風球,你地做乜乜呢?

我就晌度無所事事,因為原本今日我約了朋友kathy去行街同tea

今日突然既八號風球我方寸大亂

但大少爺就多日假.....午睡中

我就不停對住大少爺唱唱…狂風中擁抱你,風中雨點翻飛



講下前日我去一個Event,有得試食、有禮物有得玩

"福岡縣產品輸出促進協議會"邀請既Event

講真…我今年無打算去日本,反而完成新書後去韓國

對日本總係念念不忘,而福岡本身我唔太大興趣去

但個event同睇完福岡介紹後,又心動,突然想轉去九洲同福出岡

不過…我呢兩個月唔會比自己去諗旅行既事,11月底deadline,唔可以分心

而且今次可能聖誕去旅行,12月頭先再諗呢

今次個event係介紹福岡產品,分三次,共9款食物

第一輪係.............

以下介紹產品將會於一田、同apita,uny有售









米....相信大家都覺得日本米好味

今次試呢隻米比較特別,凍左都唔會硬

我琴日整完飯糰,到夜晚大少爺食完d飯粒都唔硬既呢











在場有位靚姐姐教整飯糰

佢好勁,用手都整到





而我地當然要用工具啦





紫菜

我聽日會介紹點整飯糰,咁我到時再介紹紫菜吧

佢個紫菜唔會"un"的







我第一次製成品,我自己晌屋企整比少爺食,聽日post d step吧





第三款   豐蜜姬 亦都即係無花果 FIG

我第一次食係晌英國,當時我覺得無花果新鮮既好好味

返到香港好貴,而且無乜味,香港最常見既係以色列同土耳其

兩款都唔得我歡心

今年去New Zealand,晌酒莊後園有棵無花果樹,即摘即食

好甜

但我終於試到更甜既,原來係福岡出品

好奇怪,以我呢個日本迷從未試過日本無花果

原來佢地2006先正式研發,日本第一位無花果出產地愛知縣

第二位福崗

呢個無花果既蜜味食完個咀黏黏既,清甜

好開心呢個event比我識多樣





好大個既





Woooooo ooooooooooooo





豐水梨 (香港將會有福崗縣豐水梨,但只限新浦崗既一田)





日本梨好味在佢質地唔會好實,有d鬆

多汁有梨味

I like it





每人都有既禮物,無花果同梨我就咁幹掉,無任何花巧去品嘗

而米同紫菜我整飯糰啊!聽日post s step呢














Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com



















4 則留言:


  1. 我會去買呢隻福岡無花果比媽媽試下,
    因為佢都係係英國食過新鮮無花果, 成日話好甜好甜, 但係香港搵唔番

    回覆刪除
  2. BF & me planning go to "福岡" next time !!

    回覆刪除

  3. 個姐姐仔用手整到飯糰,一啲都唔算勁,老實講,我覺得妳大少奶應該用對腳都整到!

    回覆刪除

  4. fig真的好食,清甜,有香味(用土耳其的比較) 加少少上年紀黑醋有另種味道 cc super買得貴,豬豬島平

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾