2011年9月5日 星期一

莫名喜歡@Harlan's


hi hi

呢個星期都好忙啊

今日要1黎無極觀同呀茄午餐

屈就各位睇外食篇啦!其實我都盡量唔放外食post

但睇住先吧吧吧!乖~

是日午餐Harlan's again x15次,哈

早幾日同呀妹diana去既

其實搬去THe One後感覺幾好,居高臨下







頭盤每次都都有點點唔同

但每款都好味




肝醬多士



主菜牛,good




甜品:今次有cheese cake





我鍾意Harlan's莫名奇妙地喜歡









Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com




2 則留言:


  1. 我鍾意件牛牛!睇到我想去据扒!

    回覆刪除
  2. 我都鍾意HARLAN'S,不過無你去咁多次﹗搬去THE ONE之後少咗野食,不過又平返少少,都GOOD吖﹗

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾