2010年8月20日 星期五

員工競技@ sheraton


以後所有blog,除左自家煮&附有食譜既會設留言方便查詢外
其餘一律不設回應(除非係特別例子)
或可以到Fans page或我FB去回應-->

我實在無辦法去忍受d垃圾留言

之前我唔想寫食譜,寫又點?每一日寫blog只有垃圾回應,有乜意思?

直至我搵到合適既地方搬blog或者唔再用Yblog為止

因為之前去雲海食lunch,認識sheraton既PR小姐

佢邀請我去參觀Sherton酒店內部員工既烹飪比賽

我就叫埋Vanlily一齊 gogogo

呢個比賽勝出菜式就會列入sheraton既餐廳既菜單中

而且每賣一碟就會有一半收益捐去兒童腎病基金呢




努力中













當日有d製成品趕唔切影相

1st 呢個四喜烤麩係冠軍啊




2 nd呢個漢堡扒好好味架




3 rd呢個川椒魚都係好好味呢




仲有呢個椰汁蝦都good

仲有個菠蘿雞無影相呢




肥媽同紀曉華係評判呢




跟住要去LG參加電視發佈會,落朗豪坊

見到呢個展覽啊





















隻手係.........一手值千金既................瘋魔幾百萬人既........餅神vanlily




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾