2010年8月9日 星期一

起點


好!講番個快樂週末起點

每星期最渴望大少爺放假陪我

講真…我一日到黑都週街去,但好少大少爺一齊去街咁

每個星期日都用大半日晌教會

或者同弟兄姊妹崇拜完去下家訪

再唔係就一齊搵地方去下

所以早幾星期一個最怕大自然同熱既人

就同弟兄姊妹去郊遊!

大少爺星期六放假就可以一齊去街

又或者叫埋表弟先生、表妹小姐一齊玩都會令我好開心

今次我就選擇同大少爺去街,去Sheraton酒店既雲海食鐵板燒

本來想試雲海既自助鐵板燒,但星期六、日都會好fulll

就要套餐,不過就算我食自助既,都只係食牛肉同海鮮

所以都無乜分別,當然自助既會有鵝肝,但我已經唔太愛鵝肝喇

套餐$380一款,自助午餐就$428,當然又好似自助抵dd呢


先來杯果汁,$18一杯好抵




牛肉餐同海鮮餐各一

每個套餐有沙律、剌身、主菜、雜菜、味噌汁、前菜、飯

套餐先來沙律,其實有兩款,另一款係蟹肉沙律,但無影相




仲有剌身,好新鮮呢




有幾款汁,一款配海鮮、芝麻醬配牛肉、仲有一款配蔬菜

醬汁係唯一我覺得要少少改善既地方

我覺得配海鮮既汁同芝麻醬唔夠濃啊




大少爺海鮮餐有銀鱈魚、三文魚同大蝦




仲有帶子,隻帶子好大隻,一隻分到四件,都鮮甜呢




我既七成熟牛柳..good




炒雜菜




最後有炒飯、前菜同味噌汁

一個好味既午餐後,就同大少爺去行街

呢個午餐係我快樂週末既起點呢

雲海有facebook既,有興趣睇詳細資料就-->  Click here




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


5 則留言:


  1. 好好味哦 !!!!!!
    k

    回覆刪除
  2. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年8月9日 下午1:18


    咁正既午餐, 食完人都開心d呢..

    回覆刪除
  3. Mee ...... MeeMoreMore2010年8月9日 下午2:00


    開心嗎??

    回覆刪除

  4. 少說抱怨的話 多說寬容的話
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除

  5. 有自己所愛嘅人陪住,食咩都好味啲啦!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾