2010年8月1日 星期日

Le Petit Prince


知道Elements有小王子

所以專登去影小王子,我好鍾意Le Petit Prince架

或者因為我以前好愛玫瑰,雖然我唔再愛玫瑰花,但仍然愛小王子

同兩個朋友加埋大少爺go go go




好多人影得唔太好,因為我唔鍾意影到其他人

但又避免唔到呢







我已經唔太愛玫瑰喇







好想擁有全部呢




當然要醫肚,但週圍都係人

所以只揀去食稻庭烏冬







呢個好好食,鰻魚蛋卷




芝士年糕




朋友要蟹肉烏冬、我要和牛烏冬




呢個冷烏冬好好食




大少爺要天婦羅烏冬呢

之後我同大少爺去行街,一行就行足一日啊

累!




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


5 則留言:


  1. Dear 大少奶,
    好多謝妳既分享啊! 我都超愛小王子!!! (心心)
    好彩有睇妳既Blog, 唔係都睇唔到咁靚既相*
    我都想去影小王子呢... 可惜我後日就離開HK... 要執行李... 冇時間去...(淚)

    回覆刪除

  2. 只要係假日周圍都係人,香港遲d仲話會再多d人,唔知到時會唔會有d人要住上天空度住,好似天空之城咁呢

    回覆刪除
  3. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年8月2日 下午2:21


    一有呢類既擺設, 周圍一定好多人呢.

    回覆刪除

  4. Hello, 得閒過來比啲意見啦! 

    回覆刪除

  5. blog的內容還不錯.. 謝孟媛 - 無雙遊戲網 - 謝孟媛文法 - 向補習說再見 - 金榜之路 - 魔法24 - 謝孟媛初級文法 - 陳光數學 - 民視文化 - 林晟老師數學教學網 - 國中基測試題 - 無印套裝 -

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾