2009年11月7日 星期六

um....即係咁.....@東海


與朋友同聚片刻,會感到一刻快樂嗎?
吃到美味食物,你會感到丁點快樂嗎?
辛苦工作賺取金錢,購買自己喜愛既物品,那一刻你會感到快樂嗎?
睇到令人發笑3秒的電視節目,那一刻你會有一微少快樂嗎?
渴望旅行又何嘗不是渴望得到旅程中遊玩的快樂感嗎?
想想自己的生命與生活,不是希望能夠活得快樂嗎?

無論神給予既內心喜樂、或係生活上片刻既開心,我覺得都應該去享受同感恩
現實生活中,相信大部份人都會追求現實生活既開心
問心..你會立志現實生活中,一丁點快樂都不要嗎?

*******以上純粹是有感而發吧*******************************

剛過去一晚,我同事頭婆、烏GG、呀茄、繼姐食晚飯
*註:事頭婆將會經常晌我blog出現,佢係烏GG個伴娘,新玩伴啊

我的確感到開心,同朋友見面食飯傾下開心話題
開心一個過晚上,我都好知足

雖然餐飯令各人.............都有一點O咀

即係呢…大閘蟹季節,人人湧去食大閘蟹

但越多人幫襯,水準卻會倒退

上次食新世界中心東海大閘蟹餐,覺得唔錯

事頭婆食兩次都覺得ok

呀茄食都覺得抵

但今日一齊再去就.......................

今次去.....海港中心分店

個佛跳牆......賣相材料比新世界分店足
味道都較濃,但我唔明點解唔熱既?


蟹粉小籠包
由蒸籠上檯,但waiter無啦啦分晒晌碗中
食既時候唔熱




蟹粉蒜蓉包
蟹粉5個人一碟
兩個人同五個人一樣分量








大閘蟹
今次真係唔好彩,5個人加埋10隻質素都唔算太好




菜.........





個烏冬...........





全晚最好味.........薑茶丸子


即係咁.......即係呢..........

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾