2009年11月13日 星期五

玩煮飯仔


琴晚依然無煮飯,近日我忙到爆
琴日上最後一課初信裁培,然後又見到菇奶奶15分鐘
心靈超滿足咁返屋企

今朝一定要煮,煮定今晚,天氣轉涼煮定煲仔菜

又為新書食譜而忙,加上我要去做gym

所以今朝要煮定呢

我呢.......買到個LC煲仔喇!今次唔係橙色,係紅色
原本想買藍色,但mini話藍色唔襯我?!
買最細16cm既煲仔連蓋都係 $618,係 try me價
咪睇佢得16cm,但容量都幾多

今日Sogo有粉紅色發售,鍾意既就 go go go喇!

其實我買來係煮煲仔菜架!煲仔飯用呢個size都fit呢

新紙坑煮定乜呢?係.........味噌野菜豚肉煲

係用我晌Oisix訂既味噌+豚肉野菜包整既,連灑上面既都係日本長蔥

一個蔬菜盒有多樣用途既菜,其實煲內仲有日本蘿蔔仔呢

再加上豚肉

不過..豚肉只係吉之島貨式$40




呢盒都係晌Oisix訂既,佢好味噌既味

即係唔係死鹹,你係食到味噌既味




呢個野菜包啊!想當日我晌Oisix個網.......無啦啦比佢吸引住

入面有菇、蒟篛、紅蘿蔔、筍絲,一包倒落去煮就得喇!方便




呢盒唔關事既豆腐,係亞蘇介紹既,晌city's super有售呢




講咁耐,我今日既早餐.....日本蘋果,係黃蘋果

我其實初初諗,會唔會好酸架

事實証明,黃色唔係代表佢未熟

呢隻好爽甜架呢

(我專登灑水上蘋果面影相,因為我見賣生果阿姐都係咁樣,哈哈)




多謝收看~~~~~~~~

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾