2009年11月11日 星期三

熱身


上文提要.....Oisix訂蔬菜後........

今日我就熱下身,首先晌蔬菜堆揀3樣蔬菜做一個沙律同小食先

其實箱菜有d可以晌我做新書食譜時用得著

但係呢....雪櫃實在無位咁滯

所以我今日先殺一個大椰菜,但個椰菜太大個喇!只用到1/4呢!

今次殺椰菜唔成功,下回一定唔會比佢走出我手指罅,哼~~~~~

仲有蕃茄,日本連蕃茄都好大個,一個已經有呢樹咁多呢

配日式芝麻汁

個蕃茄居然係滑架!係好軟滑既感覺,個椰菜都好爽呢




呢個係我想整好耐既..酥脆牛蒡條

個菜盒有兩條牛蒡,一條我應該會用作煲湯

一條整呢個小食,佢出奇地好食

又係跟食譜書...."讚口不絕的幸福甜點" 整既

佢用蜜糖、少少低粉撈埋去炸

雖然炸有點浪費牛蒡,但點都要試下嘛!試完覺得的確唔錯呢




主菜.........coming soon

Yeah~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾