2009年11月8日 星期日

網誌分類


噢!

晌你哋不知不覺中,我已經開始做緊新書食譜

再晌你哋不知不覺中,我一星期有三日朝早去做gym

再再晌你哋不知不覺中,我仍然為家人的事而煩惱同勞碌

早一段日子我瘋狂地買嘢,買完得閒就影相放上FB

買到呀茄出禁令,但而家我連呢個閒情日緻都無埋

因為我正正活在攰到甩轆的日子

今日返完教會崇拜後,就同大少爺去食個lunch,再行一陣

到juicy買早幾日睇中既手鏈boxset

之後就返屋企,因為我好攰啊!

今晚既晚餐.....

松葉蟹

早幾日同烏GG佢哋食完飯,就齊齊去city's super行既時候買

大少爺近日唔知做乜,瘋狂地愛上蟹,我都唔明點解佢突然愛上食蟹啊




解凍後就食得,仲有包醋添啊




磨菇煙三文魚湯

煙三文魚係早輪表弟先生返加國探bear bear舅父時,買比我既




紙筆Peter仔 (海鮮pizza)

帶子、魷魚同蝦都係做食譜時用剩既呢






沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾