2009年11月20日 星期五

@ Agnes b


前日先同烏吱佢哋敗家,琴日又再出去

放自己假去約Fiona行街食lunch

好耐無約佢咁啊!無法啦!我唔係忙有事既家人、就係忙本新書

再唔係就佢得、我唔得!我得、佢唔得

好難得大家都有時間

好耐無認真去行Sogo,明知感謝週會 people mountain people sea
初時我係想去bobbi brown 但插針唔入
去ipsa見到送乜乜物物又係插針唔入
全個地下最通爽係唔關事既Tiffany
再上七樓睇LC,又係堆滿人

去Agnes b食 lunch










個包包都唔錯




磨菇沙律




我要,個香草牛油汁都幾好味,塊牛都唔錯




呢個係忌廉汁燒劍魚,呢個都唔錯啊




甜品:我要栗子蛋糕、朋友要香蕉mousse,都ok既




陳豪 cuppuncino




個Drink list有花果茶,但我怕再度沐浴中既感覺

So......要凍檸檬茶




知道 time square有幾米時,都好想影

我好鍾意幾米,最鍾意月亮忘記了

幾米繪本好靚,似童畫書,但故事感覺都有一絲傷感既

無錯!我就係鍾意呢個感覺,世上那有似童畫既故事呢?




最愛既月亮忘記了










沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾