2009年6月4日 星期四

開blog三週年


三週年

三年...今日係我開blog三週年啊!

三年...晌呢3年裡面我幾乎每日都寫blog

三年...最開心識到一班好朋友

三年...見到自己進步

三年...我寫兩本書




今日可能悶親你哋.But我又好想講啊

我呢.......本新書 5.25出版,三聯書店遲咗1日先賣書
但本書上咗三聯既暢銷榜第2位啊
即係咁....今日唔知聽日事,更何況下星期呢?
所以就比我開心吓、興奮下!即使上過榜一日我都開心,何妨應該會上一星期

都係果一句:多謝你哋啊!其實我衷心多謝你哋

更多謝出版社各人…麥生、出版經理、編輯小姐、仲有各人

多謝paco..........

仲有我所有朋友,每次我發神經亂諗嘢都會開解我http://publishing.com.hk/bookrank/Default.asp?AreaCode=F







Um.......為免悶親你哋,就講下...............

有一日我同大少爺去街,唔知食乜,我就話不如試下和花亭既烏冬丫

聽人講唔錯架!

大少爺就話:好啊

然後我諗一諗:um.....你都唔食壽司既、又唔食魚生

大少爺話:我食啊!晌日本都食啦!

之後就入去和花亭

最後.......................................果個大少爺又係食晒熟既壽司

其實大少爺唔想掃我興,佢一唔想食我就唔會食,結果佢就扮到好想食呢

不過和花亭熟既壽司都幾好味,呢個鰻魚芝士卷




哈~腐皮蟹肉壽司




火炙牛肉壽司

其實呢..............佢用火槍燒,加醬汁自己做唔做到呢?




天婦羅烏冬




個烏冬既質感同我晌池袋烏冬店既質感一樣啊!好味

但湯底就好唔同




多謝收看!今晚又同兩個準新娘去試妝

聽晚大少爺約我去街啊!期待~

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾