2009年6月3日 星期三

魚多次


琴晚又再整魚,係滾魚湯啊
雖然條魚有鐘點姐姐幫我處理好既"mop 皮魚" (用D-Mop個Mop型晒!哈哈)
但係我自己煎,自己滾既
已經無之前咁怕喇

初初滾時見到無白色好失望
點知滾滾下有白色啊
我用四個蕃茄去滾,但都透出白色
好開心呢




晚飯係懶人飯
黑椒汁魚柳飯,仲有翠玉瓜

點解懶?我近來要耕田
又沉迷耕田game,成日捕住人地種好既農作物
又捕住自己既一種好就收割

唉......我玩pet、開餐廳、耕埋田 happy farm,真係正經野唔見我咁勤力!




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾