2009年6月13日 星期六

唔該晒!


今日熱到暈低啊!
下午同vanlily食lunch,行一陣都已經熱到我兩個暈低咁滯

趕返屋企,剛好表弟先生都差唔多到達我屋企
哈!唔該晒表弟先生幫我整電腦
除左幫我加ram,仲幫我用吸塵機吸機箱內既塵
原來裡面好多塵啊!風扇位積滿塵




晚餐只係好簡單,加上大少爺牙痛要另外食粥
所以我無整好多食物比表弟先生呢
不過好多甜點,表弟先生同一樣鍾意食甜,我預備甜點比表弟帶返屋企食

串燒




紅酒烤肉眼扒




表弟先生話想食好creamy既pasta

佢同我一樣鍾意食扁意粉




仲有表弟先生最喜愛心太軟,用杯裝比佢食

下星期又整喇!表弟先生同表妹小姐一齊再上我家

表妹小姐又係好鍾意心太軟呢




又去買mochi cream既甜點,買朱古力香蕉味比表弟先生

我既宇治金時、大少爺要黑芝麻味




哈!仲有仲有餅神vanlily整比我既macaroon

好多人話macaroon唔好味,但我偏偏好鍾意

餅神呢款好味啊!因為杏仁粉靚,所以有微微既杏仁香味

繼Joel既果味macaroon外,呢個我都好鍾意

比左一半份量表弟先生帶番屋企比表妹小姐食




餅神送既玻璃曲奇,表弟經常想試

但我無時間,所以餅神整比我地呢




表弟先生同表妹小姐下星期再黎,我一定整得更好更豐富呢~~~~

舅父、舅母、Hello~~~~~~

你看到嗎?我會填飽佢兩個既肚皮呢

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾