2009年6月5日 星期五

趕收割


今晚大少爺約我食飯!分別係乜?um..........有化妝同無化妝囉!

無錯!要保持住同佢仍有約會既感覺

有時我無啦啦晌屋企同佢講:不如你當未識我,你撩我講野丫

哈~~~哈~~~~~~

琴日朝早我出CWB行左陣街,我又買鞋癮起
但買唔到,六月呢d時候既鞋你已經鍾意既買晒
加上就快減價,更加覺得不如等多陣啦!反正剩落既都唔會太鍾意

但我行一陣就趕返屋企收割(happy farm)啊!
哈!無錯!我趕住收割

而家大少爺仲會幫我去收割添!佢自己都玩埋耕田

返家前去Sogo地庫買午餐,買左吞拿魚腩飯

我以前好怕食魚生飯,感覺似生豬肉飯,大少爺更見到就怕

唯獨是吞拿魚腩碎我係鍾意食既呢

你睇你睇,d吞拿魚腩肉碎好似生豬肉,漬蘿蔔好似鹹蛋,至於薑就似..臘腸

好一盤未熟既鹹蛋肉餅配臘腸飯!




甜點有mochi cream既甜點,我要creme brulee味,都好味啊

買比大少爺既係紅豆味,佢都話好味呢




之後夜晚陪呀準新娘茄試妝,今次到呀茄
呀烏GG都有去,其實搵個籍口見面、傾計同玩下咁啦

試完妝、買糖水比大少爺返到屋企都成12am喇

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾