2009年6月10日 星期三

加冕


Hello~~~~~~

今日點都要睇實塊happy farm

天氣熱真係要唔好出咁多街

琴日無帶粉盒,晌車又好大雨,我不停去諗如果把傘爛左容乜易落左妝呢?

落妝唔緊要,但落到一半咁點算?

到有太陽好熱,咁個妝又溶晒?

無錯!天氣熱令我腦內既災難小組啟動

是日曲奇日,我要整曲奇比好多人食

琴日又再去買熱情果茶同另一隻伯爵茶

我始終覺得熱情果茶個味好d

之前同vanily去街見到呢個曲奇模無打算買
後來.....諗諗下又買左
正正適合我用
因為.......................
聽日我會上出版社,用呢個模整曲奇係咪好適合先?




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾