2009年6月12日 星期五

幾多成熟??附心太軟食譜


我最怕既甜品係....心太軟
驚既原因係因為有段時間表弟上親我屋企都話要食
導致我同大少爺都怕

然後....經常出現以下對話:

表姐:你今個星期上我樹想食乜啊?
表弟:想食乜啊?無喎!
表姐:無?點都講樣丫
表弟:咁....心太軟
表姐:..................

再再然後:
表姐:你今個星期上我樹想食乜啊?
表弟:想食乜啊?無喎!
表姐:無?點都講樣丫
表弟:咁....心......
表姐搶答:咪駛旨意心太軟呀

再再再然後:
表姐:你今個星期上我樹想食乜啊?
表弟:如果有心................
表姐搶答:唔要呀!唔要呀!你咪再話心太軟喇喇喇喇喇喇喇

不過總有例外既時候,例如....我要整電腦、要整魚缸、要加ram.....etc

聽日我未必夠時間,今日整定先

焗一個試下晌杯邊搽一層牛油,撲少少高粉,果然易甩模

心太軟同牛扒一樣,每人要幾多成熟都唔同

表弟先生要5成、我要7成、大少爺要全熟

正正同食牛扒既熟度一樣
But.........牛扒易控制,心太軟唔由我控制

係由焗爐控制的

食譜:

黑朱古力         85g

牛油                 85g

蛋白                 1.5隻

蛋黃                 3個

糖                     3湯匙

麵粉                 3湯匙

裝飾糖霜          少許

做法:

梳乎厘杯杯底放一張牛油紙、杯邊掃一層牛油溶液

1)黑朱古力及牛油各自座溶,然後混合成朱古力漿

2)將蛋黃、蛋白、糖混合打勻至淡黃色,加入朱古力漿拌勻

3)篩入麵粉拌勻

4)朱古力麵糊倒入已掃牛油及已墊牛油紙既梳乎厘杯中、入雪櫃30mins

5)食既時候放入焗爐180度焗10~13分鐘,需視符火力

貼士:

可以睇下個蛋糕表面如果剛好凝結後焗多2分鐘

每個焗爐火力唔同所以要自已判斷,焗得太耐會變實心





Vanlily舊blog消失空氣中

唔緊要

新blogClick here-->http://hk.myblog.yahoo.com/vanlilychan

Vanlily同rock n roll 一樣..Never die~~~~~


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾