2009年1月7日 星期三

Wakaaa@Al Dente


今日約烏GG食lunch
一早出去辦理私務後有多餘時間出CWB,用30分鐘時間晌2間shop買到3件衫
去到中環搵烏GG時我已經一臉滿足咁
袋到個袋脹晒!
而家既衫減得太平喇

同GG上Soho食lunch
噢由於我無帶大機,用DC影
居然有唔慣感覺啊

今次揀AL Dente







呢個Green salad非常好味,個rocket非常新鮮,個醋汁都好好味




之前我已經試過呢間既牛牛,我當時同fiona形容好似拳套一樣

今次都唔例外,有好香既燒烤味呢

肉都好稔啊




dessert

Um...........menu話係焦糖香蕉蛋糕配雪糕

但來到係Rum酒提子布甸,都OK!但唔係人人受得

我覺得幾好,但烏GG好怕啊




食完陪烏GG返公司,烏GG一路行,一路比我攪到佢笑到肚痛

仲痛到行唔到

呀G,你太激動喇!wakakkakakaaaaaaaaaaaaaaaaa

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾