2009年1月2日 星期五

09繼續忙


望望日曆......發現一踏入09就好似好多嘢要做
月尾過年,要安排好過年既事
要辦年貨、要安排時間拆窗簾去洗
要整糕點、要安排時間食團年飯
要整表妹生日蛋糕
過完年去旅行
仲有要寫書、我又停滯不前,琴日有mood寫多咗少少

噢!

大少爺近日愛上既甜品...熱情果撻
上次聖誕我整20個小型,因為for開party
佢只食得一個,當時佢已經話好鍾意
所以今次我整2個中型既比佢,下午茶時間佢食一個
夜晚打完邊爐
佢話:我好想食但已經好飽,留番聽日比我啊
其實我好有滿足感呢




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾