2009年1月20日 星期二

focus晌邊樹?


某日既一個人的午餐

上海排骨菜飯、綠茶

下晝興致勃勃去整飯,係因為呢輪夜晚都要同大少爺出街辦年貨

同埋每日我都不停咁忙,夜晚想休息

但點解一定要整下飯呢?

點解呢?點解張相既focus唔係碗飯、唔係排骨、又唔係杯茶呢?

點解呢?

因為......我個focus係套franc franc碗碟啊!

新年要紅色、夠紅!




另外連卡佛既碗碟都好靚,仲要唔係貴,仲要好多我鍾意既白色碗碟添啊!

但我會去完旅行先考慮,因為日本間3coins  ,300yen店碗碟都好靚,300yen咋

每次去日本我都會去買返香港,點都要買,hand carry咁拎返香港

睇下啦-->    http://www.3coins.jp/enquete/index.html

過完年既大阪行程當然又要買啦!

20 則留言:


  1. 要乸唔要公, 中等價錢, 大塊既

    回覆刪除

  2. 噢! 你又買餐具!
    呢套我都見過, 原來上鏡係咁靚呢!
    我執屋個時發現屋企越來越多碗碟, 但差唔多全部都係人地送啊!
    有靚碗碟食餐飯都開心好多! hahahhaha

    回覆刪除

  3. 套餐具好靚呀~~~
    再加埋咁正既上海排骨菜飯, 睇見都食指大動呀!!

    回覆刪除

  4. 我都想買餐具.. 不過冇位放, 大隻佬叫我掉一件先可以買返一件~~~
    你要買多啲.. 日日不同款!

    回覆刪除

  5. oooo, nice nice!!!

    回覆刪除
  6. Mee ...... MeeMoreMore2009年1月20日 中午12:37


    E套碗碟我都見過wow!!!! 响邊樹見 ...... 唔記得咗lu!!!!
    我都已經整裝待發過新年lu, 由琴日起所有 post 都要係紅色的 ........... 紅紅紅!!!!!!!!!!!

    回覆刪除

  7. 早排都係FF買左一對oval shape的中碗, 一黑一白, 簡簡單單, 好正!

    回覆刪除

  8. yes they are beautiful!

    回覆刪除

  9. 你係12月14生日定係12月15日呀?

    回覆刪除

  10. 係吖, 美味o既食物, 配美麗o既餐, 食得更滋味呢

    回覆刪除
  11. Chin Hin 张振兴2009年1月20日 下午6:02


    “牛”尾巴下加一横就变成了“生”字,所以祝牛年好运,一帆风顺,好运会生生不息,汉字就是这么地奇妙 。。

    回覆刪除

  12. Hi, 大少奶 經常睇你既 blog, 但留言係第一次! 我都係 franc franc 既 fans, 同埋我都係好中意 3 coins 的家品, 只去過札幌店 (因為唔知有咁多分店), 同你一樣 hand carry 都要買......因為 315yen (連稅) 太抵! 我2月都去東京, 可以再掃貨lu, 好多謝你提供的網址!

    回覆刪除

  13. 我都好喜歡白色碗碟

    回覆刪除
  14. 白色既碗碟係最啱用來....'裝'餸影相....因為餸菜先至係主角....

    回覆刪除

  15. 嘩....3coins既碗碟真係好正呀....又平又靚...可惜無得海外訂購..得個睇字.......-_-...下次去日本一定要睇下....多謝介紹...

    回覆刪除

  16. 去日本既餐具真係又平又靚呀!!!!我又係成日忍唔住發癲買餐具架~~攪到爆晒o急~~

    回覆刪除
  17. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年1月21日 上午10:40


    嘩..300yen真係又平又靚..唔怪之得你次次都忍唔到手啦

    回覆刪除

  18. 3 coins o的貨品真係好靚呢 ~ 我都好想去日本掃貨呀!

    回覆刪除



  19. 套餐具好醒呀 , 配埋妳嘅醒神午餐 , 掂呀 ......



    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾