2008年12月2日 星期二

加印第二版


大少奶的自悠煮意生活

本書出左未夠2個月已經加印..................第二版喇!

其實我好早知會加印,但等下等下無左聲氣

我以為最後唔賣得所以無得加印 (大吉利是)

點知今日收到編輯既通知,本書已經加印,甚至推出添

第二版最特別之處係.......................加入一段 大少爺寫既說話

第一版欠缺大少爺,係因為............我交稿時完全忘記交大少爺寫果篇稿

第二版一定要加番,佢既說話係最能振奮我心

封面都有唔同,就係就下角多左 "好評如潮 招積加印第二版" 呢幾粒字

其實兩本各有特色

第一本有4粒錯字,第二版無架




多謝你地對我支持,我先有第二版出現

經濟唔好既時候有呢個成績我好感恩

亦都好多謝出版社為我努力既各人,特別係 ruby、janis、kelly、wynne

多謝麥生

好幾次經過佢房門口我都想叩門入去問佢:麥生!你好!你知唔知我係邊個?

亦期待我第二本書既來臨啊

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾