2008年12月11日 星期四

等得太久


今日好早起身


行程-->整栗子餡----->

替老爺送賀禮比親友-->送栗子tart比Amy-->去APM搵Rosa (每站停留不過5分鐘)

再去city's super買 gathering材料
上晝太忙,無吹頭不特止,連眉都無時間畫就飛奔出街

其實我初初睇Amy個blog已經答應過佢整栗子蛋糕
但當初技街有限
到今年才第一次整,效果又唔太滿意

由於我技術好有限,忌廉蛋糕跟本唔見得人
不停咁諗,決定用杏仁脆撻加栗子蓉
再問小冬90次,點可以整得最好
結果…都好滿意

個栗子蓉我明知自己手勢唔好
唔敢用一般栗子唧咀
就用其他唧咀唧
每個都唔太一樣但都Ok


杏仁脆撻琴日下晝搓皮、夜晚去完街就焗定
餡料今朝新鮮整
個杏仁脆撻、配上忌廉、再加上自已烚同去皮既新鮮栗子粒

最後當然要唧加工過栗子蓉

個撻脆到有d感動啊,哼~~~~~~




呢set royal albert茶具係Amy送我生日禮物

剛巧上星期我同小冬行街時都不停睇呢個品牌茶具

仲蠢蠢慾動,我同小冬都覺得估唔到Amy會知我既心意

我唯一鍾意既花,的確係玫瑰花啊




希望Amy滿意啦!你等左2年喇!抱歉

********************************************************************

12月暫停再應約喇!
因為原本既時間表都已經排得密密麻麻

我仲要寫稿啊!掛住玩好心散

仲未可以專心寫我既book 2

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾