2007年6月15日 星期五

排隊?No way~


我死心不息出去Anya Hindmarch,探問環保袋

我好早已經睇中呢個環保袋,但一直施施然,因為覺得可以預訂唔成問題

琴晚出過篇有關呢個袋既blog (已 delete)有blog友話已經唔設預訂,要排隊買

我打電話到晌UK既親友,佢哋話斷貨

我經常去超市買餸,無膠袋會好唔方便,已經密密搜尋好樣既環保袋,但係都搵唔到

甚至越洋托買Harrods,起碼好樣丫

去東京搵靚既環保袋已成目標之一




去pokka食完一個Lunch,就去citysuper買餸

再買杯Nut cafe比自已食,我問過大少爺要唔要

佢話鍾意去haggen dazs堂食雪糕set

噢!慳番


夜晚既菜式有【荷葉蒸雞】,第一次整好緊張呀

快啲同我打氣,希望成功可以同大家分享!




今晚見!

29 則留言:


  1. 拉條banner同你做勢先喇~ ~~雞奶油蒸大荷加少葉~~ sure wine

    回覆刪除

  2. 我都睇中呢個袋...7/6開始有得賣..希望買到啦

    回覆刪除

  3. Lainliv 你多耐謝都好 Yeah!!!!!!!!!!

    回覆刪除

  4. Tan Tan 要排隊我就唔買 我親友話UK賣果日都有人排隊呀

    回覆刪除

  5. 呢款袋唔錯喎~~~我都物色緊呀. 成日去買蛋糕材料都唔想用佢地o的膠袋, 一黎唔環保, 二黎唔靚, 哈哈....

    回覆刪除

  6. 加油啊!大少奶!做底隻雞佢!!YEAH!~~

    回覆刪除

  7. 加油呀, 等你隻雞呀~~~

    回覆刪除

  8. 大少奶,你一定得

    回覆刪除

  9. 加油呀~~~石板街蛋糕! 比心機呀 ~~~荷葉蒸雞! 努力呀 ~~~大少奶! YEAH!!!

    回覆刪除

  10. wish u luck in both!

    回覆刪除

  11. Me 222222222222222222222222222222222222 呀 !!!! 早陣子英國話出嗰陣我已經巧想要呀  仲叫o左姐姐個friend留意hk 幾時有(佢响果樹做), 之但係我o地驚佢公司唔俾staff request 呀 佢可能只可以hold俾d VIP 呢 巧.....等我同隻 打吓氣先 呀 呀 : 你今晚巧榮幸成為大少奶同大少爺既【 荷葉蒸雞 】,大少奶佢第一次咁整你咋, 緊張就難免嫁啦, 咁你就俾d面我, 合作d, 等大少奶可以發揮佢既魔術手使你變成一碟正菜, 等佢o地兩口子食你食得happy d

    回覆刪除

  12. 您得0架!!加油啊大少奶!  

    回覆刪除

  13. mommy dearest 我會加油架喇 GG 你都好丫!識人晌裡面做,買到機會都大 除左呢個環保袋,我一向唔鍾意Anya Hindmarch 如果買唔到唯有去東京睇下有無靚既環保袋 我會做好呢隻雞 Southern Gal 多謝我會努力  大楷B媽媽 石板街蛋糕擇日再做 meow 多謝支持 荔枝冰 好!努力做低隻雞 NaNa 好!努力做低隻雞 我都要努力買環保袋

    回覆刪除

  14. 好犀利呀! 荷葉蒸雞都識整... 加油呀!

    回覆刪除

  15. 我個石板街蛋糕啊

    回覆刪除

  16. 大少奶 ~~ 我都黎同你打氣 yeah ~~ 雖然我唔食  不過 睇都好  你既 nut cafe 好靓  好有層次感阿 呢度無呢隻口味阿

    回覆刪除

  17. 早D去排隊啦! 祝早日買到!

    回覆刪除

  18. Add oil Add oil!!!! I believe you can cook it well!!! Remember to post the photo ar!!

    回覆刪除

  19. 大少奶 近排先睇到你個BLOG,睇你BOLG真係好開心,好似追緊劇集咁! 個環保好靚呀!祝你快D可以得到它啦!

    回覆刪除
  20. 大少奶, 今日依然頭暈ing~~ 你隻雞有冇頭架? 有就俾我儲起佢啦! 等待你個 "呵呵呵荷葉屯喔喔喔雞 "

    回覆刪除

  21. 呢個袋重唔重嫁,要幾銀呀!!!咁難買到.... 努力呀!!!

    回覆刪除

  22. 大少奶我上幾星期見到依個袋已經根想買喇 而家知道香港7月6 日開始發售~都好想買呀 因為實在好平好正呀 大少奶加油~大少奶努力 ~~失敗都唔緊要架~大少爺點都食架啦

    回覆刪除

  23. 係英國賣5磅之嘛!!!!! 點解咁都要同人爭呀! 俾隻我呀!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  24. Fatgarfield 肥加菲2007年6月16日 凌晨2:00


    大少爺唔,我要!

    回覆刪除

  25. 哈哈 我都係用HARRODS架 每次有人去LONDON 我一定會叫人HELP我買..買下買下屋企都好多個...不過而家我個BAG裡面就長期有個環保袋係裡面(買衫時叫人比多幾個我 哈哈) 有時唔知自己發咩神經想買野架麻

    回覆刪除
  26. 幸福小女人- Diana2007年6月16日 下午6:09


    大少奶.... 呢個袋四月時我已睇中,, 都已經話斷晒貨.. 無得買!!  你如果有消息知道有得買, 可否都通知聲我呢??  唔該晒!

    回覆刪除
  27. I have purchased this bag la (US version), but I think if you want to put grocery in there, it will be very easy to get dirty.  Actually, it's smaller then I thought as well.  If you know someone that lives in the East Coast, there's actually a second chance to buy it.

    回覆刪除
  28. 大少奶 I don't know how much it is in HK but  there are quite a few on ebay.com. If you are interested and don't want to wait, you can try your luck there.  

    回覆刪除

  29. 我覺得  既然出呢個袋  係要推廣環保  就應該推出多D   令人人都可以買來用  唔係點環保呢?? 我都想要ga   但明知買唔到  所以算   我係一定唔會用炒價買既  亦唔會排幾日隊去買囉  (任何野都係)  !!      

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾