2007年6月8日 星期五

養顏午餐@魚翅城


今日去飲茶,夜晚有遙遠的飯局,下晝要整定餅送比人
魚翅城係繼 農圃 同國金軒外我同大少爺最常去飲茶既地方
午市有抵食$68一位既雞煲翅,$128一碗燕窩
點心都幾好,價錢相比較平,而且奄尖兼夾煩既我鍾意坐卡位
上次飲茶大少爺話想試套餐,今次就陪佢試啦
$148一位,兩位連加一、tips都係$350,抵抵抵

紅燒翅


花菇炆海參
海參好稔滑,花菇我唔食比埋大少爺

夠粒盞
鮑魚粒得擦膠碎咁大粒,但有西芹粒、蘿蔔粒都好好味

套餐內可每位揀一款點心
我揀每次必食既鮮蝦腐皮卷、大少爺揀鮑魚燒賣
腐皮卷內有鮮蝦,好味!每次都叫食極唔厭

 
南乳雞亦同魚湯米線
我好唔鍾意食雞亦,食一隻都覺得唔好食
米線都OK

 
麥米糖水

燕窩蛋撻,夠養顏呢

地址:
銅鑼灣時代廣場食通天11/F

42 則留言:


  1. 大少奶我成日喉你update o左未o嫁 雞中翼係我至愛渦

    回覆刪除

  2. 好似幾抵食wor..有咁多野!

    回覆刪除
  3. "魚翅城"我地都想去試好耐, 因傻媽好鍾意食翅. 個紅燒翅得唔得?如果得今個weekend我地都去試吓!

    回覆刪除

  4. 呢頭叫你唔準引人, 果頭即係post d 咁高檔既野出來, 作屎你呀

    回覆刪除

  5. 好正咁 wor !! 我想知魚翅城係邊 ga ?? 我都想試下 ~~  

    回覆刪除

  6. 多謝報導,你呢排成日出去wet!我想試哂你既介紹都要一段時間啦!  更何況將要化療,都唔知幾時有精神去law!

    回覆刪除
  7. 個lunch食得好豪喎~ 不過$350/2位食到$350/1位既質數, 真係好抵啊~ 個日我行過裝修公司, 見到有個飯廳設計就係成個卡位咁~~ 如果第時間屋真係整成咁, 我唸我個陳生就會成日幻想自己係出街食飯, 就會食得更"得戚"

    回覆刪除

  8. 趕住出街,留言夜d reply 首先答 vanlily 我諗住第時裝修都會整卡位飯廳架!好型架

    回覆刪除

  9. 你就好啦....有魚翅食 點解你唔鍾意食雞亦??

    回覆刪除

  10. 嘩! 比你攪到流曬口水呀!  救命呀!

    回覆刪除

  11. 大少奶 ~~ 有大少爺陪你吃喝玩樂既日子真係開心 日日有正野食  而且都好靓阿 你每次同大少爺出去食 我都覺得 ~~ simple and fantastic simple ~~ 係因為我覺得 成個感覺好舒服  所以simple fantastic ~~ 梗係話你既餐點拉 今晚仲有飯局阿 真係好呢

    回覆刪除

  12. 乜飲茶都飲得你咁高貴呀 ??? 好恨食呀~ 唔得搵日叫小豆丁陪我食先~~想變得高貴嘛 仲有燕窩蛋撻??????唔得要快去先

    回覆刪除
  13. 我同你一樣都like坐卡位, 如果我知間餐廳/酒樓有卡位, 我 "tiger + carb" 訂位都request要坐嫁 $148一位連加一都ok既, 不過我只afford到一季去食一次law , 唔可以巧似大少奶咁話抵抵抵呀 p.s 多謝你讚我呀 不過我想要你整十樣野食俾我多過十個叻字law

    回覆刪除

  14. 嘩...好高貴呀... 大少真係筍盤呀!!! 正!!哈哈哈.... 唉ya... 真係走寶tim... 不過宜家有得睇都無睇食... 好辛苦呀!!

    回覆刪除

  15. Yummy... and the best thing is u have ur sweet heart to dine with u! Even better!

    回覆刪除

  16. 哇.你地都幾識食個喎.

    回覆刪除

  17. 大少奶, 依餐lunch真係豪... 不過$148食d咁高貴嘅食物都算好抵 但係~ 唔知龍少幾時先可以帶我去食呢!

    回覆刪除
  18. 家嫂.........' 真係唔好意思..........我覺得......... 阿海參.............個造型..................非常之............似..................麥兜..........d  friend.........

    回覆刪除

  19. 好味!流晒口水!

    回覆刪除
  20. "趕住出街,留言夜d reply???" 好夜喇wor .............................

    回覆刪除

  21. 等我搵日同Mummy去試下先

    回覆刪除

  22. Vivian 好味 荔枝冰 我好怕食雞亦 Tan Tan 其實好抵架!呢個翅有海參、翅、燕窩 馬基 其實價錢合理 堯堯(from傻媽) 個翅都OK,另外有$68一煲仔既雞湯翅都好味架 Ivany 呵呵!你唔知我係包拗頸咩?哈哈哈哈哈 阿湘 銅鑼灣時代廣場食通天11/F  Cindy 你要努力呀!你乖乖地就可以去食食食 vanlily 我諗住第時裝修都會整卡位飯廳架!好型架 $350兩個人其實係抵架 momo@kei 我好怕雞皮,所以唔鍾意食雞亦 Angela 哈哈哈哈哈哈!你抹番口水啦 流浪影子 我同大少爺係鍾意靜既地方食野,而且我同佢一齊食就想食好d 有佢陪住我真係好開心 梓逸mama 好味架 ♥阿愛♥ 你快d叫小豆丁陪你去啦 GG 你都好貪心呀!哈哈哈哈哈 我好鍾意卡位,覺得好舒服 我覺得抵因為呢個價錢食到翅有海參、翅、燕窩仲有鮑魚碎 而且味道都OK 臭屁JoYz 大少爺係背山面海,坐北向南、樓底高空氣好、交通方便、既筍盤啊 哇哈哈哈哈哈哈哈哈 Southern Gal 其實大少爺陪我食街邊魚蛋都開心  suki 都唔係既 咪咪吉 其實係抵架!呢個價錢食到翅有海參、翅、燕窩仲有鮑魚碎喎 Auntie Goo 菇菇姐 菇奶奶 但海參先生隔離有你呀(靚花菇) 你原來係麥兜個fd 小貓 Miss Wong 快d抹番 Ivany 返來囉!返來囉 Swinly 試下啦!

    回覆刪除

  23. 大少奶即係大少奶, 果然唔同d特別d ka wo!居然唔鍾意花!

    回覆刪除

  24. 大少奶, 你唔鐘意花,我下次將我d食物做短片,你會鍾意多d既!

    回覆刪除

  25. 大少奶咁夜都末瞓 ?  

    回覆刪除

  26. 想試下個燕窩蛋撻   好似幾正WO!  

    回覆刪除

  27. Fly Me 2 JAPAN 我好夜瞓架 個燕窩蛋撻其實係一個細酥皮蛋撻面頭加燕窩,普普通通 呢間點心都Ok,細點$13、大細$23、頂點好似$30 我唔鍾意飲茶但都覺得還可以的,合理價錢呢 Cindy 証明一個人發花癲與花無關架!哈哈哈哈

    回覆刪除

  28. 唔知點解睇完碗麥米糖水之後......... 好口渴

    回覆刪除

  29. 燕窩蛋撻好似好滑...

    回覆刪除

  30. 個鮮蝦腐皮卷好似好好食o甘bor

    回覆刪除

  31. 國金軒我都有食過, 不過我覺得他們的態度唔多好, 如果啲客人唔叫啲貴嘢食, 佢會look back你law....

    回覆刪除
  32. 嘩~好富貴啊!~ 食Lunch好似去"飲"咁啊!~嘻嘻~ 好似好好食啊.............

    回覆刪除

  33. $148有鮑魚海參趐同燕窩蛋撻食,的確幾抵噃!你去食嗰陣,冇人嘅!喺咪好早呀?我嘅意思喺午飯時段之前呢?有機會真喺要去試吓!多謝介紹喔~~

    回覆刪除

  34. 午餐都食得咁豪.??

    回覆刪除
  35. >我唔鍾意飲茶但都覺得還可以的 老公同妳一樣對飲茶點心麻麻,  見妳咁講Mark 低佢揾日同老婆試試先

    回覆刪除

  36. 我都好鍾意去飲茶(尋日先恰恰飲完) 但係就冇咁多$$$$$$ 食得咁豪lu......

    回覆刪除

  37. 呢個價錢有咁多正野食 ,確係唔貴喎

    回覆刪除

  38. Charmine 咁奇?  小肥 個蛋撻都幾好味 勇闖剛果の港女 個腐皮卷係我必食架 曾師奶 反而我去國金軒未遇過你所講既情況呢 笑笑K 去飲有乳豬全體但我呢餐無呢 psk_ho 我每次食lunch都會選擇早些少避開午飯人群既~所以見唔到人呢 $148有鮑魚海參趐同燕窩蛋撻,質素都幾OK 就算你唔食套餐,$68都有一個雞煲翅 點心都唔貴大約:細點$13、大細$23、頂點好似$30 我覺得食得過 Cheryl 都唔係好豪呢 Fly Me 2 JAPAN 希望你會鍾意  ♀= + 如 =♂ 都唔係好貴,都OK既 管家婆 呢個價錢有咁多正野食 ,確係唔貴架

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾