2007年6月23日 星期六

十年




十年呢兩個字晌近月不斷地聽到
十年來經濟、民生各樣各樣對於我個人好似無太大影響
但十年卻經歷好多

我既十年
個人篇
爸爸離開我了。。。。。。。。。(傷心一世)
我結婚喇~ (立志相愛一)
放棄工作
學識做家務
唔鍾意食豬肉
成功戒煙  ( 戒掉5年、也許當時年紀小)
少咗唱K、少咗夜晚去飲嘢
 娛樂篇
開咗個blog
更沉迷電視
鍾意聽森美、小儀
鍾意聽張敬軒、王菀芝、Kary 、薜海琪、Love psychedelico、繼續鍾意王菲
鍾意 Vw個 標誌
鍾意BV、balenciaga
 鍾意同只搽 chanel 207 指甲油
繼續鍾意買鞋
繼續收藏 Swarovski
唔再鍾意 mini cooper
唔再鍾意用LV
由深愛mickey mouse 轉為 深愛minnie mouse (斷背?)
以前鍾意睇小丸子、而家鍾意睇花師奶  (唔准亂諗,與身份無關)
儲 Rement
改用moov 聽歌
十年前睇誇越97演唱會、十年後演唱會主角已成為故人
christopher reeve過身,世上係無超人既~
生活篇
潔辟升級 (所以做屎自已)
學識煮飯 (但成日唔記得按飯煲掣)
學識煮餸  (amazing)
學識焗蛋糕
學識整粉果、鹹水角 (最奇怪)
鍾意走入廚房攪攪震
去買餸 (仍停留只去超級市場)
依然好怕動物、雞頭、乳豬頭、魚頭
皮膚由油性轉為混合性
天氣越來越熱
夏天少咗出街
繼續沉迷東京
唔再去泰國
平日去街、公眾假期留晌屋企
後記:
十年睇落好似好短時間,但其實心靈上轉變最大
學懂珍惜同知足係十年來最大得著
我覺得年輕時要有經歷先會學懂成長,十年裡面的的確確好精彩
但精彩過就夠,我而家要既係安隱!

你 哋呢?分享下丫~
呢篇文章歡迎引用
我都好想知各位既"十年"

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾