2006年10月19日 星期四

與805位訂閱者分享


今日做訪問喇!又唔算好緊張
反而衝破800位訂閱者令我覺得好開心
希望個訪問順利,示範時唔會出醜啦!
返來等我實況報導!大家等多陣!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
報時:1830hrs
訪問做完,好彩我面皮厚有人望住做示範都無雞手鴨腳、倒瀉籮蟹
過程都好順利!
我無特別扮得靚,因為唔想為套衫做示範時就住就住,只係平時出街Look
無特別化妝,只係一般去街塗上 Lip gloss,mascara.同用眉粉畫眉
我怕自已化妝失手會變得鬼五馬六
最特別既係…我與記者小姐素未謀面但相約既地方係一處佢同我都充滿回憶既地方
多謝記者小姐賞識及機會

攝影師既超凡技術將我呢個環形物體影得都幾滿意

至於幾時出版我下星期會公佈
今日無時間煮嘢,但已預備聽日煮午餐,又係一樣我頭先晌supermarket靈感湧現既奇怪午餐
聽日見!


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾