2024年4月9日 星期二

台北遊 2024 *part 1

由於4月3日出發,班機delay一小時

去到台北出境、抽獎、搭的士去到酒店都8點幾

好開心今次抽中獎,旅客只要停留3日至90日就可以抽


位置晌拎完行李過完關後,出機場近門口位置

去之前7日要上網登記 https://5000.taiwan.net.tw/

記得先登記,去到抽獎呀



佢比 icash咭我,裡面有TWD$5000

唔係度度都用到,我最後去買化妝品同去七仔就用晒


我今次都係住凱達酒店,位置萬華車站隔離距離西門町一個站

酒店樓下已經有便利店,轉個彎又有、行前d又有咁

2019年年頭去住感覺好新淨,今次感覺殘舊了

不過房夠大,廁所同淋浴間分開,都企理乾淨

由於早上大地震,我曾經諗過day 1唔出街,睇定d先算

不過,去到都忍唔住去酒店附近夜市

"華西街觀光夜市",食物都唔錯

大少爺連食四晚地瓜球、我就一定食花生雪糕捲,裡面有芫茜好好味

大腸包小腸

餅皮包住花生糖再加菠蘿、芋頭同花生味雪糕,超正

每晚都我眼前出現........地瓜球



Day2去大稻埕、西門町、夾子園、小李子

本身想去淡水,但仍然唔想去離開酒店太遠地方

因為當時成日話台北會餘震又怕近岸地方危險、捷運又長途

帶住個仔真係要小心,咁就去搭的士只係TWD$110既大稻埕,反正未去過

呢度係一個舊有建築物改造小社區

有唔同cafe、又可以去碼頭行下、踩單車

仲有手信賣,有好多唔同香草材料等都幾平

永樂市場入面有間大排長龍壽司店














大稻埕碼頭









行完後就去西門町,西門町變返人山人海





午餐飢不擇食去食牛肉麵、小籠包

碗麵唔好提,但個小籠包好好食

        

跟住再行時開始落大雨,包包想返酒店隔離夾公仔

於是就返酒店放低d手信休息一陣去隔離酒店樓下個"夾子園"


呢個夾公仔店癲架!佢公仔數量唔多但好多零食、日用品

洗碗棉同M巾,人人都一車車咁

我都夾埋一份,感覺太不可思議








無啦啦帶呢堆野返香港






然後搭的士去"小李子清粥菜館"



呢度我去親台北都會去,一排排唔同菜式睇中乜就點

3個人點10碟小菜,都係TWD$1000咁上下

每一碟都好味,同埋唔會點得晒

食完佢兩個又話去夜市,由於夜市又太方便去足4晚


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾