2019年1月8日 星期二

帶呀姨去台北@day 4

眨下眼又最後一日,包包整個旅程都痴住姨婆

好明白包包同我一樣,晌呀姨身上的確感到幸福

這旅程完結時包包知道要同姨婆道別時有點依依不捨,又不停話:好唔捨得姨婆

我心想:我都係!不過出年如無意外我又飛過加拿大,總叫有個盼望丫



最尾一日都係去下西門町買下手信,原本我帶呀姨去永和豆漿食燒餅

上次同大少爺食又新鮮又好香,今次大不如前

佢個栥飯同豆漿都叫ok



幸好我重遇晌街尾賣燒餅個叔叔,佢依舊推著車仔去賣燒餅

仲同我講:唔好食我唔收錢!

佢好好食好值得介紹

地址:晌永和豆漿條街個街尾



當時11點好多地方都未開門,大少爺買完滷味就一定要去蜂大買合桃酥

佢癲架



之後行完返酒店執行李,呢間酒店2pm check out

hea住執都夠時間,之後去食午餐

大少爺終於食到滷肉飯,呢間叫:四方阿九

我同包包、呀姨食湯麵又幾好食又平


之後去飲下咖啡週圍行下睇下




臨走前司機Hanson車我去埋花花邦妮買爆谷同新出軟糖

佢好好食個罐又靚  https://www.popobunny.com/index01.html




Hanson送我呢隻鳳梨酥好好食,佢表層鬆脆裡面唔太甜有驚喜

好好食呢


其實我仲買了好多,薑茶、各樣小食等等等等,無力影了

包包晌姨婆身邊永遠都開心笑

今次如果唔係因為呀姨回來我無打算咁快去台北,本身plan了先去九州再去台北

但今次我體驗到台灣人善良,我只搭了兩程地鐵每次都有人讓位比包包同呀姨

食店店員好有禮貌、公園小朋友好有教養、即使夜市咁繁忙但檔主都好有耐性

百貨公司職員好殷勤又好招呼,這些好似晌香港好難再遇到咁…

謝謝呀姨陪我一家三口過了開心4日,期待再有機會帶你去旅行

出年我地又會來痴飲痴食痴屋住,你好執定屋喇!哈哈~









大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾