2019年1月8日 星期二

帶呀姨去台北@Day 1

一切都好夢幻感覺,自從2016年我搵到失散廿年既呀姨一家後從此就不一樣

繼上年暑假一家三口飛到加拿大探呀姨,呀姨又12月回香港探親

佢探親十分忙但好彩我霸到佢4日帶佢去台北

包包知道姨婆返來一齊去旅行開心到不得了,佢實在晌姨婆身上感受到愛呢

呀姨未去過台灣,所以我要晌短短4日之內帶佢食台北好味食物,仲要旅程唔可以太勞累但又唔可以太悶

我呀姨實在係一個好好好好既長輩,佢好體諒包包即使有一日純粹陪包去玩佢都無怨言

難怪我一家當呀姨係寶啊

出發..........


到酒店Check in後第一時間去一間我心儀餐廳食下午茶

一間好靚好舒服食物又好好食餐廳






點了這個,個波波係一個脆蛋白做外殼裡面係雪糕

看到玄機嗎?


青蛙王子呀,佢係一粒朱古力

隔離有鬆軟蛋糕同埋朱古力mousse,好好食全個甜品都好味


呢個係佢每星期精選,樣子平凡但做得恰到好處的甜品


包包的芝士雞卷,包包一個人仔食兩件,咸食都不錯



你睇佢食青蛙啊


之後去信義區 三越A8館買返個圍兜比呀包

我同呀姨買到減價象印保溫瓶


我答應過比包揀一部玩具車,佢揀了電動的 tomica


A8館5樓有個露天小型遊樂場,我同呀姨去shopping大少爺帶包包出去玩




之後去饒河夜市,如果唔係帶呀姨我係唔會去夜市

尤其有小朋友人多又逼,我做過research呢個夜市食物最多

的確雖然逼但幾開心,帶呀姨邊行邊食仲買回酒店

第一檔胡椒餅好出名,好多人排隊但真係幾好食


呀姨買燒大魷魚,都不錯


包包揀呢d公仔蛋糕,有點雞蛋仔味道



實在人多所以影唔到相呢 

之後回酒店

今次我揀 台北凱達酒店 https://www.caesarmetro.com/zh-tw

晌萬華火車站同龍山寺捷運

佢2017年8月先開好新淨好乾淨,房不算太大但有個大窗

火車站就晌樓下搭一個站就係台北車站,龍山寺站搭一個站就係西門町

早餐非常豐富同好食,酒店附近有夜市、後面係美食廣場(但我太唔啱食)


我住3人房,有一張雙人床 一張單人床連早餐約 $1200一晚


酒店早餐,由於都多人及要照顧包包無影太多相

呢度個早餐區十分大,每種食物類別都多,配粥料都有十款

飲品有果汁、咖啡甚至益力多

生果有菠蘿、柳橙、蜜瓜…

粟米片 4款、香腸煙肉、酥餅、豆漿

甚至炒新竹米粉非常好味、炒飯炒麵、總之就係豐富同新鮮





我的白粥,


可恨的是我無影晒




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾