2019年1月14日 星期一

償還過...才如願

我個心好似未飛返來又整台式食物?

唔係啊!我已經好忙碌地工作同湊包,只係無食過紅燒牛肉麵好係爭dd咁之嘛

今個旅程無食牛肉麵因為我呀姨唔食牛肉

雖然呀姨係一個好開通既人,但對我來講唔食又唔係d乜損失

我自己都識整呢個先係重點囉!哼~

包包覺得呢個牛肉麵好驚為天人,佢默默去食連白蘿蔔都食呢下難得

所以我無理由唔寫食譜

大少爺今個旅程無得食牛肉麵,我總叫償還了

償還過...才如願 ...........


牛腱     2條

番茄      2個

紅蘿蔔   1條

白蘿蔔   1條

洋蔥       2個

蒜頭        3粒

八角       2粒

香葉      1片

薑           3片

蔥段      幾條

辣椒      2小隻 (可skip)

調味:

沙茶醬        2湯匙

豆辦醬         1茶匙
(因為包包食,我skip了無用)

五香粉         1茶匙

生抽            100ml

水              

米酒              50ml

冰糖             2小粒

做法:


先將牛腱解凍水落煲加薑蔥,煲滾水後20分鐘便可以撈起


切厚件


切好晒薑、蔥、預備香料開始煮



先爆香番茄、洋蔥、紅蘿蔔、蒜頭、八角,加入牛腱同炒





加入沙茶醬、豆辦醬(如用)、五香粉、生抽、米酒、冰糖與其他材料兜勻

加水蓋過面



加水然後轉慢火炆大約1小時後就可以加埋白蘿蔔,再炆多1小時牛腱淋便可以


可以煮麵或米粉,一小半清水再加牛肉湯汁做湯底

今次我用呢隻關廟麵,晌Aeon有售的



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾