2019年1月24日 星期四

吾家有參初長成

過年前廣告要出都出晒,最忙係整食譜比大家

由2006年自己學煮同寫blog開始就背負著呢個使命就係過時過節做下應節食物

晌13年歲月裡面當然有不同食譜又有d改良版返做

但每一年都希望做到新嘗試多試煮唔同類別食物

今年就整海參,是咁的自小跟著老爸生活個個都話我食盡好食物,但個問題係佢唔識煮丫嘛

咁我對食物認知都係由2006年開始,海味我只識發花...膠

仲有我本身唔食海參,細個老豆話d曳細路會比人拋落海餵海參

我於心何忍食呢?

但到今時今日乜都要試,加上朋友賣海味信得過又唔貴就買d玩下啦

不過唔係就咁炆,我係做"百花釀海參",而個汁唔係用蠔油做而係用瑤柱水加少許調味而成

做出來好好食呢!包包問包住係乜?我答佢:魚皮

否則我答佢海參佢又實唔食呢


食譜:

海參       3條

蝦膠    1碗

瑤柱   3粒

鹽   少許

生抽   2茶匙

老抽   2茶匙

糖  茶匙

麻油   少許

生粉水   少許


做法:

先用瑤柱加水小火煲45分鐘至出味加少許鹽放涼後加入海參,等海參吸味

可以放2小時最好,因為海參來身無味的

唔用瑤柱水可以直接放清雞湯都得



將海參中間灑上生粉或粟粉,釀上蝦膠

打蝦膠方法如下:


蝦膠面再灑少許生粉先煎,海參要完全索乾水


煎至金黃色備用


將瑤柱水加入生抽、老抽、糖去煮滾


煮10分鐘後可以加麻油及生粉水做成獻汁就可以上碟




睇到呢度…我無理由唔寫埋發海參架

首先要預備一個無油完全乾淨盒,將海參加水入盒浸,水蓋要過面的

每12小時換一次水,每次換完水都放入雪櫃下格

如果是兩日後...............


當你發覺隻海參軟身就可以開肚,如果仍感覺硬呢就再浸多12小時至1日

剪開肚後就去走沙、石、內臟同筋,總之個肚有乜都拎晒出來


之後可以用個無油乾淨煲加水,凍水落海參煲滾

煲多10分鐘蓋上煲蓋焗浸至水涼就放返入盒浸佢12個鐘

之後又用個無油乾淨煲加水,凍水落海參煲滾10分鐘熄火再蓋上煲蓋焗浸至水涼就放返入盒浸佢12個鐘


之後你摸佢夠軟身就完成,如果仍完全未軟身就再做多次焗浸

將海參倒走d水,再抹乾水可以放冰格保存

煮之前可以煮一煲薑蔥水去出一出水




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾