2019年1月23日 星期三

大樹先生的家

早前帶包包去銅鑼灣皇室堡既大樹先生的家玩

當時我去係未正式開,呢間親子餐廳名字絕對唔陌生

但無論係台灣或者荔枝角分店我都未去過

今次帶包包去佢入到去個門口已經好開心

的確環境氣氛我見到都開心呢

地方比我想像中大設施都比我想像中多,有適合包包年齡玩既設施又有比較細個BB區

大家一齊睇下相片啦

呢個波波池顏色好Lady,我想玩多d囉!


男兒當入樽中


呢個撈魚仔係包包玩得最耐的



我都唔明屋企有Lego佢又唔多砌,去親第二d地方有就起勢去砌


包細個唔肯玩呢d,而家自己又係咁捐來捐去呢




有大火車軌,女仔都可以玩後 Barbie屋


我對呢類玩具有偏好,因為我細個最鍾意玩呢d玩具


年紀較小區域室都好足安全措施



大樹先生的家當然有廚房啦啦啦,食物總類都多

講真親子餐廳唔使煩去邊度食,玩完食又得、食完玩又得

 邊玩邊食絕對唔得~包包係食完先准玩的


小朋友兒童餐


包包的


呢個pasta都不錯




大家有興趣可以去,不過一定要訂位

上次我去都未正式開晌FB登記試玩都全場滿座

當然啦!有個室內地方比小朋友玩真係落雨不怕落雪也不怕

地點:銅鑼灣皇室堡15樓



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾