2018年8月6日 星期一

Day 11及 12 @加拿大

Farewell我一家三口的一日,自然個 farewell 晚餐自己煮啦!哈

呢一日都開始唔捨得走,無奈大少爺要返工

訂機票時我怕包唔適應唔敢留太耐,點知佢全無時差外仲非常開心

有d後悔唔留耐d,但都好的,我怕留耐d呀姨照顧我一家會吃力

包包繼續淋花


呢十日去了三次飲茶,呢間叫"米芝連"中菜館都不錯

點心ok,早上仲有特價

姨丈喜歡飲茶所以陪下佢飲茶都開心


呢間蘇豪甜品餅店賣港式麵包

大少爺非常喜歡佢個皮蛋酥,其他包點都不錯

價錯當然唔平啦!買幾樣都差不多成百幾蚊港紙

但至少佢比香港連鎖式餅店做得有heart


點解會食麥當勞?因為償包包心願,佢想去試外國麥當當

呢杯 smoothie非常好味


呢度個沙律又非常好食,點解會咁架?


包包心願,開心樂園餐份玩具


Farewell晚餐,由我主理,哈

炆鮑魚、蠔餅、富貴雞、梅菜扣肉、胡椒溫哥華蟹、表妹牛柳粒


鮑魚呀姨發定等我煮,呢個炆足幾日






精華所在啊


梅菜扣肉,食譜後補



我拿手的富貴雞,上一次整居然失敗了

今次整非常完美



大家也讚好呢


胡椒焗溫哥華蟹,食譜後補




我又逼班細路食jelly,呀包見到都唔想再食比佢激死



去開加拿大可以去 costco買呢個果乾,小朋友鍾意食

香港教協有售但貴得多

又見過香港有另一牌子,但要成$10一塊

今次去買了兩盒



帶著依依不捨回香港,臨走前我努力控制自己情緒唔想比呀姨知我想喊

努力大叫:I will be back!又逗佢笑住送我出門口

呀姨、姨丈及表妹x2、表妹夫x2、表姨甥x2、仲有表弟,謝謝你們照顧

特別係呀姨一家,由細到大都給我幸福感覺,我童年最快樂日子就係有你們同在

Love you all~

呀姨: I will be back))))))))))))))))))))))))



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾