2018年8月6日 星期一

Day 4 @加拿大

Day 4 實在是為我而設,謝謝我個大表妹為我請假帶我去街

首先去食拉麵

香港拉麵店五花八門,晌加拿大能夠有有拉麵滿足到我家兩位少爺嗎?

原來晌東京米芝連推介拉麵店晌多倫多開業







蜆湯拉麵

用蜆去淆成湯比傳統拉麵湯底清又不膩

味道當然又較鮮啦!仲有隻做得非常之好溏心蛋

麵係其實蕎麥麵,但又有少少拉麵彈牙之感實屬不錯的


大少爺要醬油蜆湯底,雖然如此但又唔會太咸

叉燒比傳統叉燒瘦但肉質又唔會硬身


呢度餃子唔係用來貨的,係店家自己包


連住拉麵仲有呢間 saryo cafe,當你食完碗麵熱辣辣時剛好有得降溫


叫了兩杯share,抹茶味濃而不澀,焙茶又好香


super like this ar


食完拉麵就去shopping

Yorkdale Mall感覺似 IFC,但當然大好多又多不同店鋪

好好行,有 好多品牌

呢度shopping就係夠free唔會有人釘人,即使係名牌都可以任你睇

但好老實…拎上手品牌本身標價平過香港都好,一加13%稅後就差無幾的




其實由car park一入,就係一間 Nordstorm

類似連卡佛同harvey nichols混合體,裡面好多鞋

有prada最新款又有Vans特別版

仲有SugarFina,香港近來潮物又稱貴族糖果

其實唔太貴,但個又幾吸引咁



買到Dom香檳熊仔糖同我最愛飲 bellini味


行到兩個鐘後食Tea




再行再行 呢間類似Faces,但所有都任你去試去睇好有自由度的



晚上食韓國菜


小插曲,從前呢碟煎餅都係前菜之一

但係自從加拿大加了最低工資後就變成要收 $2.5加紙一碟

又自從加最低工資後好多食店經營都變了

或者這就是世界生存有得必有失之道


表妹夫同大少爺食得開心之腩肉



我最愛牛肉,食完呢餐後就開開心心回家呢




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾