2018年8月27日 星期一

must try

由於大少爺今年濕疹不停發呀發,所以飲食上都要好小心

最要小心係盡量唔好比佢食牛肉,同海鮮類連魚都唔太敢食太多

呢個時候就係雞、豬肉、雞、豬肉無限輪迴

雞都要食無激素雞,網上訂送來就十分方便

不停蒸雞蒸雞就係蒸雞你唔悶我都厭,到最後我決定發奮圖強終於沖出蒸雞整"左宗棠雞"

呢個做法好好好好食,食到我一家都好開心又唔算難整

不過…大家可以用雞扒或者雞脾肉做,因為佢要先泡油後再炒

無啦啦泡油係好難過到心理關口,我就無泡油但就落多少少油用煎方法但雞骨位就比較難煎

用雞肉或雞扒做呢就方便整,咁當然你唔介意泡油就可以用鮮雞啦啦啦

個醬汁係靈魂所左,好好食呢

*左宗棠雞係一個台灣菜,亦可以講係一個官府菜式


食譜:

雞    半隻或一隻(可以用雞扒或雞脾肉代替)

醃料:

生抽    少許

雞蛋    半隻

片粟粉或生粉   2湯匙

蔥、青椒或紅椒  

醬汁:

茄汁     1湯匙

生抽     1湯匙

糖       1湯匙

酒       1湯匙

醋       1湯匙

蒜頭     3粒

辣椒      隨意(因為包包唔食得辣我無落)

片粟粉或生粉  1茶匙

做法:

將雞加入生抽撈勻,份量只需要夠撈勻便可以,再加入半隻雞蛋醃30分鐘備用


將蔥切段及紅椒切件


將醬汁材料撈勻備用


雞肉加入片粟粉撈勻再放入鑊煎或炸至金黃色撈起索乾油份


爆香蔥及紅椒後雞件回鑊,再倒入醬汁快手兜勻便可以上碟






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾