2017年11月13日 星期一

Day 2 @Osaka (海遊館、 legoland discovery center)

識我都知道…我對水上或陸地動物興趣唔太大

但每次去旅行都會帶包包去下水族館、動物園等等地方,因為我唔鍾意唔代表個要扼殺個仔認知機會

所以每一次我都會盡力去陪佢去,等佢可以增加多d知識

香港可以同接觸動物地方太少,所以把握每個外遊機會帶佢去

今次同上次九州行程一樣有得睇陸上動物又有得睇海上動物

老實講:日本真係做得好好,至少多種類又會有得去接觸,做得個館又靚

大阪海遊館好容易去,搭車去"大阪港"就到,住市區的話幾個站就到啦

大阪港站可以一次過去兩個地方,海遊館同  legoland discovery center




一入大門深似海,自己似被泡包圍一樣


我自己都係第一次見到咁大條鯨鯊,好靚好靚


呢度海豚唔係用來表演,只會自由自在自己玩波







餵魚





包包最喜歡企鵝


其實仲有好多不同魚類等等睇,但我唔影到咁多呢


之後過隔離 market place食午餐,節目仲未完的

食個午餐再講


包包已經可以KO晒一個兒童餐喇


我唔係一個叻教仔嘅媽媽,但我至少教到包包食正餐同坐定定自己食

食飯態度好重要


之後就同包包去 legoland discovery center,晌海遊隔離個天保山 market place


裡面Lego任砌的

講個祕密大家知…我呢…晌呢個時候自己行街食雪糕,大少爺負責帶包包入去玩架






展館仲有好多唔同展覽,又有搖控車等等,所以小朋友實開心


呢個商場有不同童裝外,仲有雪糕好好味



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾