2017年11月27日 星期一

火噴噴

由大肚開始我口味變得好麻甩

若干年前興起雞煲我完全無動於終,但到大肚時我就好想試食

當然邊敢去試,太辣的話對孕婦腸胃或BB吸收都唔好

直到我生完那個冬天我就試食,一發不可收拾咁

可惜大少爺又唔食得辣,我就要同朋友去食

當然我對自己喜愛食物係一定會自己整,我試過唔落麻辣醬去整

整出來味道好似,今次買現成麻辣醬(大品牌有出的),個醬都唔夠麻

好彩我常備花椒,咁就自己加花椒做出來都唔錯

所以我就一次過寫埋用麻辣醬同唔用麻辣醬食譜

其實麻辣醬係方便但味道反而係自己調較好d,最重要:花椒


食譜:

雞         半隻或1隻

辣椒乾         5隻(可以用新鮮辣椒仔,辣度自己調教)


乾蔥頭          10粒

  花椒                    1湯匙磨成粉,或樁碎
(可以自己調教多與少,花椒係麻既感覺)

磨豉醬                   1湯匙

豆辦醬                      1湯匙

*如果用麻辣醬就可以skip磨豉醬及豆辦醬,麻辣醬用 1.5-2湯匙


生抽                       少許

糖                            2茶匙

水                          半碗

酒                          少許

蒜頭                         5粒

蔥段                        適量

*花椒要揀呢種,呢種係又名川椒,帶麻辣味道

另一種黑色一粒無乜麻香的



再磨碎,


辣椒乾

可以用新鮮辣椒,但用辣椒乾不但會辣仲會有一種味道

當然你喜歡新鮮辣椒味道都得


乾蔥頭   10粒(我用十幾粒)

用乾蔥頭香好多


做法:

將雞先用生抽、老抽、糖、酒、薑、生粉去醃,醃大約1個鐘

先行爆香雞,其實走油會好食d,但通常晌家做唔會走油



加入花椒粉,洋蔥、蒜頭、辣椒、蔥段兜至香味出


炒香後落晒所有醬料、生抽、水、糖等等調味

然後煮滾,炆45分鐘,要試下味,如果唔夠鹹再加鹽

想香味凸出d就加糖





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾