2017年11月29日 星期三

煲仔週之......2.0


煲仔週唔好停,其實我開始好忙

今星期得兩晚晌屋企,今晚同明晚都有event要去

但開得個頭話做煲仔週比大家就要盡力

喜歡盡力去完成任務亦覺得係一種責任感,我記得第一份工老闆同我講:做人最重要負責任

呢句說話我記到今日,負責任係好重要亦係成功踏腳石

總覺得有一班人睇blog睇成十年,所以應承得就盡力去做吧

今日個煲係…香辣鹹魚芥蘭排骨煲

我覺得做煲仔菜要諗唔同材料點配搭,咁如果用豬肉又點整呢?

如果又要快手又要煲仔又要惹味又點呢?

呢個係好快手煲仔,有芥蘭晌裡面唔煮得太耐,而鹹魚又香辣椒又辣加埋應該得

唔用鹹魚可以用馬拉盞去整,會仲好食


食譜:

腩排    $35

梅香鹹魚    半件(切粒)

芥蘭    半斤

蒜頭   3粒

乾蔥頭   5粒切片

薑    2片

蔥   少許

辣椒    3隻

調味

生抽    少許

糖    1茶匙

水   半杯

生粉水   少少

做法:

鹹魚切粒,用梅香整就最好.........我估


排骨用生抽、糖、少許生粉撈勻醃 30分鐘咁上下

然後爆香排骨備用


爆香所有香料,加入鹹魚粒兜勻


放入排骨兜勻,加少許生油、糖、少少老抽

再放入芥蘭兜勻,贊酒

加入半杯水煮滾加生粉水便可以識火

*因為我要影相,如果原煲做張相無咁好,所以我做完先轉煲!





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾