2017年11月13日 星期一

Day 4 @ Osaka (天王寺動物園、梅田、souffle pancake)

呢一日終於去動物園,大少爺本身叫我去行街佢自己同包去

但我覺得點都參與下

大少爺好好,好細心逐個館陪包包睇,我無論影相或睇都只係睇我喜歡動物

好彩大少爺與我互補不足

呢個動物園好容易去,只要搭御堂筋線去動物園前或者搭 JR去天王寺站就去到

神戶有個動物園大好多,又可以騎馬仔!但我真係無乜時間所以都係去呢個方便

一玩都玩兩個幾鐘 ,資料:  http://www.city.osaka.lg.jp/contents/wdu170/tennojizoo/


包包比我叻會摸下動物同埋夠膽餵

園內有個餵食區,用 yen 100就可以買飼料餵呢


裡面有不同區域又有蟲蟲館、雀鳥館等等

實在影唔到咁多





我個 friend,呀老虎





隻象好似好累咁


裡面有間餐廳,有呃細路午餐

老實講:實在唔太好食又等得好耐

但小朋友會鍾意






去完動物園包包就晌BB車睡了,我同大少爺搭JR落大阪食tea

先去阪急百貨12樓食,呢間勝在方便去梅田行街實會路經咁囉


老實講呢個質地太軟大濕


大少爺食 crepes好好食,質感好好


杯果茶都唔錯


食完tea包包先醒,就去大丸 Tomica

裡面好齊款,又平過反斗城,仲有 yen 300扭蛋錶




裡面有不同產品試玩、又可以自己diy車,包包晌度可以學習下同其他小朋友爭玩具

原來爭玩具係成長必需要經階段,我只能夠放手


包包玩完後又買到佢恨要油站後就返心齋橋行街

買到d雜物,衫同鞋都無,耳環都無睇中


路經明治軒又行到累帶包包入去食蛋包飯


um....其實呢…就即係咁...啦





帶住一身疲倦見到呢間 pancake,隔離仲有又係出名既 gram

因為好多人去日本都會想試souffle pancake所以我就試多間










呢間完全勝,非常好食,蛋香又唔太甜

質感鬆軟,超值得食

我同大少爺都喜歡呢間呢


大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾