2017年9月27日 星期三

歷久不衰

有d食物會記一世,尤其係細個時接觸過

無論邊一代人去到某d位總會有懷念嘅食物,有d已經消失,又有d即使依家可以食得返都未必係一樣味道

初初學煮時,我真係煮好多次西米焗布丁,我每一次都加餡

因為我只喜歡食西米布丁個部份,對蓮蓉無乜好感

咁自己整就可以全部都係西米布丁
但早前同朋友belle去怡東軒飲茶食到個栗子西米布丁覺得好好食

一來我好鍾意食栗子、二來都因為我好鍾意食栗子,咁就想自己試下整

今次唔單止整西米布丁,仲自己整栗子醬做餡

世上無難事的,哼



先做栗子餡:

栗子  一斤

糖   30g

奶  50ml

做法:

將栗子剝殼剝衣,如果連殼栗子就將栗子放入焗爐用200度焗佢10分鐘個殼就會裂開然後剝

如果只係有衣就煲一煲滾水,放栗子入去煲滾,然後就用一塊乾淨布包住粒栗子再摔一摔就會去到衣

如果有d細衣黏住就再煲佢時就會自己剝離 

當栗子去衣後就用煮到栗子稔身,跟住瀝去水份


栗子加糖加奶放入攪拌機內打成醬


如果你鍾意滑身就過篩一次


一斤可以整到一碗


西米    50g

奶     150g

椰漿   150g 

糖     40g

牛油    10g
  
吉士粉    30g

蛋黃     2隻




做法:

煲滾水,將西米放入煲,滾煲後熄火蓋上蓋焗大約10分鐘,西米便會透明,過冷河令佢分成一粒粒
*西米切忌不停開火煮佢令佢透明,咁樣西米會"達成一塊"


將椰漿、奶、糖、吉士粉、牛油煮熱,用中火煮滾後加入西米邊攪邊煮至到杰身





煮到咁就可以加蛋黃


快手攪勻




倒入焗盤或杯中,先放西米布丁糊,加一層栗子餡,再鋪一層西米布丁上面



放涼後用焗爐200度火焗至表面金黃(每個焗爐火力唔同)

*布甸放涼先焗,但面會好食d








大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾