2017年9月15日 星期五

圓圓肉丸

包包返學後我唔見得好得閒,以前都會同佢出去午餐但而家就一定要日日煮

好彩包包返來胃口好好,好肯食飯

當然我都落足心機煮比佢食,佢午飯同晚餐都係煮得比較豐富

而我就一起身要為佢午餐去預備,好似今日咁整葡汁焗肉丸都花了一個早上

不過佢好鍾意食,我知佢鍾意食汁所以就煮葡汁

呢個葡汁係自己調較,唔似現成咁多 E30624700 味精或化學品

雖然都會落d椰漿但其實唔算好多呢

個汁仲令佢主動食西蘭花...............1粒咁多 囧



首先做肉丸,呢個係我好拿手

用大約1碗豬肉碎,加1/4個洋蔥粒、1隻蛋黃、1/4茶匙鹽同生粉去撈勻再攪到小小起膠便可以

醃佢1個小時就入味,我唔會用太多調味,但加洋蔥粒會多份香味同肉汁會豐富d

醃完之後就煎



唔需要完全熟因為會焗

如果唔焗都會回鑊煮,所以定型便可以


另外配料我用西蘭花、紅蘿蔔、洋蔥同2粒蒜頭

西蘭花同紅蘿蔔先用水烚下先

爆香洋蔥、蒜頭、紅蘿蔔後就加1湯即麵粉


麵粉炒完後就加黃薑粉 1茶匙之後加水500ml煮滾,再加鹽大約1茶匙

試味夠唔夠鹹,唔夠先再加鹽


所有材料回鑊加椰汁,我隨手落的

然後兜勻後就煮到汁杰身,放上焗盤 250度焗10分鐘(視乎焗爐火力而定)

唔焗就可以直接上碟








大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾