2017年9月2日 星期六

新開始

包包上學了,我成個星期都陪佢玩、陪佢去食等佢開學前開開心心

昨日第一日返學當然無問題,因為我可以陪上堂

下星期自己上堂都應該ok,佢平日學習班都自己上堂

我無乜大志,只希望佢開心!人生道路上帝自會安排,要明白人能夠掌握的好少

我自細被人睇小、讀書唔叻、單親又無媽咪照顧、唔識煮飯做家務

成日都聽埋冷言冷語但而家我起碼有自己事業、照顧家庭另一半好滿意,無長輩幫忙湊到包包

證明人只要肯努力,唔需要太過逼自己!加上信仰我知道上帝意念高過人

包包人生唔刻意做太多鋪排,我只能夠做媽媽本份,陪佢面對一切順逆





成個星期都無乜煮,唯一係斑蘭蛋糕,好想食就去煮


斑蘭葉           5條

暖水              50ml

糖(A)            45g

蛋黃             3隻

油                 35ml     

低粉            65g

泡打粉        1/2茶匙

蛋白霜材料:

蛋白            4隻

糖(B)           45g

做法:預熱焗爐 170度

先將斑蘭葉剪幼了碎,然後加入暖水打成汁


隔渣取出35ml備用

點解落50ml水只用35ml?因為水份唔夠,d葉太乾會打唔到成汁

用晒所有水份蛋糕會太濕



蛋黃加糖攪勻,加入油及斑蘭汁,攪勻後篩入低粉及泡打粉,輕手拌勻



蛋白企身後,放入麵糊中用Fold in方法輕手拌勻,倒入中空模中

模不能有任何油份,唔好無啦啦幫佢搽油

160度焗35-45分鐘(視符焗爐而定)






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾