2017年9月24日 星期日

戒奶的疑惑

近日我收到一個電郵,講述有調查指近年香港嘅小朋友好早戒奶

對奶類攝取不足等等........

其實包包都已經三歲,身邊當然好多人七嘴八舌咁話:咁大個仔戒奶啦、佢都食飯就戒奶啦

記得包包一歲半時,健康院姑娘就話:佢要開始戒奶,奶對佢來講只係飲品

心諗:奶茶、咖啡、檸檬茶都只係飲品,但又唔見啲人咁積極去戒?

小朋友飲奶都無可厚非丫,佢哋有自己飲品唔好咩?

而且包包飲完奶暖下肚就會瞓得好

後來又睇啲報導,原來要小朋友早戒奶原因係:飲得奶多會蛀牙,因為奶粉中有糖份,甚至有啲奶粉係有香料

如果奶粉較甜,容易令BB吸收糖份,呢類奶粉係好容易飲到BB肥嘟嘟

肥嘟嘟BB當然又得意又可愛,過早吸收糖份唔係好事,而且會影響牙齒生長

而有啲奶粉好重香味,呢種香味的確吸引到BB,不過香味其實係添加劑

我對香精油有敏感,食完會唔舒服甚至頭痛,所以我揀奶粉從來唔揀有香味嘅

呢類香味添加物仲有機會令BB腸胃敏感繼而衍生各樣皮膚問題

睇過晒有關報導後我仍然繼續比包包飲奶!


因為包包係飲雀巢®超級兒童能恩®4號奶粉(https://goo.gl/hMWLwz),呢隻奶粉含pHF水解蛋白配方,能有助防敏,仲係不添加蔗糖及雲呢拿味


除了唔怕腸胃敏感外,更加唔怕佢太甜或有香味添加,減少包包養成嗜甜習慣

所以媽媽們,唔好只貪求食肥BB奶粉或者有香味奶粉

而真正對BB健康好係要小香味更加小甜味,而且從BB有第一隻牙齒開始就應該要幫BB清潔口腔及牙齒

包包直到現在除了刷牙外,我會用紗布幫佢再抹多次牙仔,希望佢牙仔能夠健健康康到換牙啦

做了媽媽我會發覺一定要揀得精明,坊間太多太多不同說法難以分對錯,只能夠係能力範圍內去選擇得最好~

#資料由雀巢防敏1000天計劃贊助  #戒奶 #精明媽媽



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾